לא רק מוצרי יודאיקה

מערכת שורש  י אדר ב, תשפב  3/13/2022

הרבה פעמים חנויות מציעות מגוון רחב של מוצרים שאינם בהכרח קשורים ישירות ליהדות רק בהיבט הדתי אלא בהיבטים הרבה יותר רחבים
.......................

לא רק מוצרי יודאיקה

הרבה פעמים כשאנחנו רואים חנות מוצרי יודאיקה, בין אם זה בתל אביב, ירושלים, ניו יורק או בכל עיר אחרת, בישראל ובכל מקום אחר בעולם בו שוכנת קהילה יהודית גדולה, אנחנו נוטים לחשוב שזו חנות אשר מוכרת אך ורק מוצרי קודש שקשורים ליהדות. קרי ספרי קודש, פריטים הקשורים לארוחות שישי, שבת, חגים, אירועים מיוחדים ועוד

אך האמת היא שהרבה פעמים אותן חנויות מציעות מגוון רחב של מוצרים שאינם בהכרח קשורים ישירות ליהדות רק בהיבט הדתי אלא בהיבטים הרבה יותר רחבים, קרי תרבותיים. המטרה של חנויות ואתרי אינטרנט שמשווקות מוצרי יודאיקה איננה רק לשווק מוצרים שקשורים ליהדות כדת עבור אנשים מאמינים אלא הרבה מעבר לכך. המטרה של חנויות אלו היא לנות הן ליהודים מסורתיים, מאמינים, אך גם ליהודים שאינם בהכרח קרובים לדת, אך כן רוצים לחוש קירבה לתרבות ולתפיסה בפרט זה נכון כשמדובר על יהודים שאינם חיים בישראל ורוצים לחוש קירבה אליה.

דוגמא טובה לכך זה אתר של נדב ארט. מדובר בחנות מוצרי יודאיקה, אשר כאמור מחזיקה גם אתר אינטרנט, וניתן לרכוש בה מגוון רחב של מוצרים בעלי סממנים יהודים, כולל מוצרים המיועדים לארוחות שבת, חגים, טקסים ועוד מגוון מוצרים שיש להם חשיבות כזו או אחרת בדת היהודית.


יחד עם זאת, נדב ארט מציע לא רק מוצרי יודאיקה אלא גם מוצרים נוספים שיש להם סממנים יהודים מסוגים שונים. מוצרים שיכולים להתאים לבית ולמשרד, מוצרים שיכולים להתאים לגברים ולנשים בכל הגילאים.

אילו מוצרים ניתן לרכוש דרך נדב ארט?
מלבד מוצרי יודאיקה, אפשר למצוא באתר ובחנות נדב ארט, פריטי אומנות מסוגים שונים אשר יש להם סממנים יהודים מסוימים, כלי כסף שיכולים להתאים לארוחות מיוחדות, מוצרים ופריטים מכסף שיכולים להתאים למטבח ולשירותים, תכשיטים מזהב וכסף, ועוד שורה ארוכה של פריטים ומוצרים שיכולים להתאים לכל בית ומשרד, וכאמור לכל גבר ואישה.

באופן טבעי, כל מי שמעוניין במוצר ייחודי, צריך לבחור תחילה מה יכול להתאים לו, איזה אפיון הוא מחפש ולשם מה הוא מעוניין באותו פריט. אפשר למצוא פריטים שניתן לעשות בהם שימושים שונים, וכן ניתן למצוא פריטים שיכולים לשמש, כאמור, רק לצורך עיצוב.

איך מבצעים רכישה דרך נדב ארט?
בשביל לרכוש דרך אתר nadavart.co.il, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס אליו, לבחון את קטלוג המוצרים המוצעים בו, ואז יש להזמין את המוצר. בכל עמוד אפשר לקרוא את המפרט הטכני של המוצר, מאילו חומרים הוא עשוי וכמובן כיצד הוא יכול לשמש אותנו.

צריך לציין, ניתן לקבל עזרה מצוות האתר בכל עת, לשאול שאלות לגבי המוצרים וכן לגבי אופי הזמנת המוצרים. התשלום וההזמנה מתבצעים דרך האתר ותוך מספר ימים המוצר יגיע אלינו הביתה או אל המקום אליו ביקשנו שיישלח.